misssandlivia

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

VEM, VAR, VAD & HAR DU NÅGONSIN..

Av MissSandLiva DERRU! - 13 augusti 2013 18:42

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Vet inte
Vem tänker du på nu? Ingen

Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Mitt eget x)

Vem önskar du var med dig nu? Mina kompisar

Vem är din favoritsläkting? Min moster, och kusiner


VAR

Var är din mobiltelefon? Brevid mig
Var handlar du mest? Vet inte
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&m

Var åkte du senast bil? Götene x)


VAD

Vad åt du senast? Nuddlar ;*

Vad drack du senast? Oboy x)

Vad är det för färg på dina byxor? Gråa och långa till knäna

Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt täcke

Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? ALLA.
Vilken film såg du senast? Nån random på Tv
Vad hör du just nu? Musik, Tv och Skype x)


HAR DU NÅGONSIN


Kört över hastighetengränsen? Nä , kör inte
Målat om ditt rum? Nesh
Dansat framför en spegel? nej
Fått hicka? Nej själv klart inte? HAHAH skoja såklart man har fått det xD
Stulit pengar från en kompis? Skulle aldrig fått för mig den tanken?
Smugit ur ditt hus? Inte börjat med det än
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Kanske?

Älskar eller saknar någon nu? Ja, jag saknar mina vänner :(


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MissSandLiva DERRU! - 20 augusti 2013 14:52

förlåt för att jag inta har bloggat så mycket jag tänkte blogga om detta igår men ja han inte men vill bara säga att jag har startat en egen blogg på fames ni kan gärna kolla in den klicka på länken så kommer ni dit http://fames.se/ligthastar/    ...

Av MissSandLiva DERRU! - 19 augusti 2013 20:11


Bloggade jag inget från lägret! Och... Det blev inga kort... Inte ett ända... Men vi hadde massa annat för oss!! Ja, imorgon blir det skola. Och jag kommer börja 6:an, alltså vara störst på skolan!! As kul! Men varje år får 6:orna baka tårta, och sen...

Av MissSandLiva DERRU! - 19 augusti 2013 13:07

Kan tyvärr inte ladda upp bild, vet facktiskt inte varför... ...

Av MissSandLiva DERRU! - 17 augusti 2013 15:03

Marwa

Av MissSandLiva DERRU! - 17 augusti 2013 14:39


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Diagonal Select - Hello Kitty 2

Ovido - Quiz & Flashcards